Mattes älskling

Min lilla sötnöt var billig i morse. I natt skällde hon nämligen cirka var tionde minut och jag höll på att bli tokig! Är galet trött i dag. Men jag bestämde mig för att inte sälja henne. Dels för att jag faktiskt inte kan, eftersom det ju är min faster som äger henne (har henne på foder) och dels för att hon sedan visade att hon är världens bästa valp. Bland annat har hon kampat med en matkniv! Hur coolt är inte det liksom! Det är ju superbra ifall vi ska träna lydnad, inför metallapporten.
Sen är hon ju så här galet, himla söt också:


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej! Snubblade in här från Lena Gs blogg :)



Det är mer än en gång jag har suttit och klurat på vad det ska stå i blocket-annonsen (kommer ofta när man ropar, tar inte upp så stor plats i sängen, är snäll med barn som sitter still osv.) men längre än så har jag inte kommit, som sagt är det tur att dem är söta ;)



Dagny verkar vara en sjukt ball liten hund <3 Vad är hon, spets av någe slag?

2012-03-16 @ 07:27:56
URL: http://ambraochtetris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0