Äntligen!

Jag tror att Dagny äntligen börjar känna sig hemma och trygg här. Idag var första gången som hon faktiskt låg kvar och vilade i vardagsrummet trots att jag gick därifrån. Det känns så himla skönt, för jag får så dåligt samvete när jag väcker henne. Förhoppningsvis kommer det gå bra med ensamhetsträningen i fortsättningen också. Inte för att det på något sätt gått dåligt hittills men..
Idag har Dagny och Herman och Tindra varit ensamma hemma två gånger i ca 20 minuter varje gång. Det har gått superbra! Känns så skönt att veta att man åtminstone kan lämna henne med "barnvakterna".
Ska förresten försöka komma igång med filmandet av vår träning också. Jag är dåligt på sådant, men det ska det bli ändring på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0