Härligt träningspass!

Igår kväll gick jag och Dagny ut för en liten rastningsrunda. Jag passade då på att träna litegrann och herre jösses vilket härligt träningspass! Superbra fokus, toppenfina inkallningar (hon kom tex på stört när jag ropade när hon var på väg mot en superrolig leksak som jag hade kastat ut!), jättefin lek (hon är så duktig på att byta på JA!) och en trevlig början på fotgående. Är jättenöjd med min lilla valpis.

Imorse började hon dessutom apportera leksaker! Hittills har hon bara tagit leksaker och stuckit iväg och hon har inte låtit mig komma fram för att ta dom. Jag har ju kört Fannys "Gripa-vända-övning" litegrann och det verkar ha gjort susen. Idag var det sååå tydligt att hon tyckte det var mycket roligare att leka med mig, inte på egen hand. Och trots att vi knappt har kört någon handtargetträning tryckte hon leksaken i handen på mig! Halleluja! Underbara hund!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad härligt med sådant flyt! Så duktiga ni är.



Den där kursen lät ju hur bra som helst men är inte Cassi lite för liten? Dessutom fanns det bara reservplatser nu när jag kollade, tyvärr. Annars hade det varit hur roligt som helst, vilken strålande idé!

När är det förresten du kommer till Uppsala, var det inte någon gång i april?



Kram kram

2012-04-05 @ 15:57:53
URL: http://jaktlabbeliv.wordpress.com
Postat av: Alma

Häärligt kompis :D älskar sånna här inlägg!! Den gripa-vända körde jag också maassoorrrr i böjan (borde köra även nu) och den är ju toppen. Supersöt bild på valips också <3



Kramis!

2012-04-08 @ 19:06:20
URL: http://almashundar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0