FRUSTRATION!!

Är nog vad både jag och Dagny har känt idag. Fy fan alltså. Igår var jag positiv, idag totalt uppgiven och helt gråtfärdig. Hennes beteende kring andra hundar är så sjukt, jävla jobbigt!!! Och jag tappar sugen för allt och vill bara ge upp. Blääääääääääää.
Som tur är ska vi på en kurs i avslappning och kontroll till helgen och jag hoppas på att få med mig massa bra verktyg hem från den. För problemet är ju att Dagny stressar upp sig något enormt och blir extremt frustrerad. Det är åtminstone min och alla som har sett henne tolkning. Så det jag behöver lära henne är självkontroll och att ta det lugnt. Jag sätter allt mitt hopp till denna kurs, annars lägger jag ner...
Mvh, pessimistisk och frustrerad tjej

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh nej, jag lider med dig! Jag brukar också bli helt galet nedslagen av sådant. Det är inget kul alls med motgångar och särskilt inte efter att man haft en tidigare liten kärlek som var mer motgång än medgång. Jag förstår att det känns tungt men jag VET att du kommer att vända det här och när ni väl går framåt och förbi detta så kommer du att vara så jäkla stolt! Ibland hjälper det mig att försöka se situationer lite utifrån och liksom låtsas att jag skulle beskriva en möjlig handlingsplan för någon annan. Vet inte om det kan vara till någon hjälp här.



Kul att du har kurs inbokad, det brukar alltid ge mycket bara att ha någon utomstående som kan ge nya perspektiv.



Stor kram och mycket pepp, ni är inspirerande!

2012-04-16 @ 15:44:06
URL: http://jaktlabbeliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0